Môj príbeh

Som večný snílek, maliarka a učiteľka.

1/5: Ako to vlastne celé začalo? 🙂

       Som veľký snílekkreatívny človek, ktorý myslí v obrazoch. Som vyštudovaná učiteľka angličtiny a výtvarnej výchovy a tieto predmety sú pre mňa veľkou vášňou. Vždy pre mňa spolu súviseli...

  • Presne si pamätám na moment,
    keď som si povedala, že sa chcem anglickým omaľovánkam naplno venovať. Prišlo to práve počas jednej hodiny angličtiny s malými prváčikmi.

       Učili sme sa a spolu si rozdali anglické omaľovánky, ktoré som pre nich sama nakreslila a tá reakcia bola pre mňa kľúčová!

Každé dieťatko začalo spokojne kresliť .... a ja som zrazu cítila, že som na správnom mieste v správnom čase.

🙂 🙂 🙂

      Atmosféra v triede bola tvorivá a krásna, deti sa učili angličtinu pomocou toho, čo im ide najlepšie. Tieto omaľovánky sme potom ďalej naplno používali na hodinách. Pre deti to boli super pomôcky, ktoré si vytvorili samy. 

Zaujalo ťa to?

Prečítaj si nižšie celý príbeh 🙂

2/5: Angličtina zábavne a efektívne

      Preto som sa rozhodla, že chcem túto pohodičku a dobrú atmosféru pri učení posunúť ďalej. Rada využívam svojho kreatívneho ducha na učenie nových vecí.

Počas mojej učiteľskej praxe som si všimla, že deti poriadne nevedia, ako sa majú učiť. Chcela by som im s tým pomôcť.

     Je naozaj veľkým prekvapením, že aj keď som učiteľka, dlhé roky pre mňa učenie bolo skôr trápením. Namiesto učenia som si neustále kreslila a učila sa straaašne dlho. 🙂 Teraz už viem, ako sa naučiť veci rýchlo a efektívne a využiť pritom aj svoju „kreatívno – snílkovskú“ povahu.

Ale veru predtým to tak nebolo...

3/5: Moja snaha sa vôbec nevyplácala...

     Ešte si dobre pamätám, aké ťažké bolo pre mňa učenie jazykov. Trvalo mi to strašne dlho a chcela som stále kresliť. V škole som si veci nepamätala, veľmi ťažko sa mi sústredilo. Informácie a nové slovíčka, ktoré som sa učila doma, mi z hlavy mizli ako pierka, na ktoré niekto zafúka.

  • Aj keď som bola poctivý žiak,
    nedokázala som si veci dlho zapamätať. Nevedela som, ako sa správne učiť. 

          Mala som pocit, že všetko čo sa naučím, ihneď zabudnem. Cítila som, že to nie je fér a často ma prebiehali spolužiaci, ktorí sa flákali a vôbec sa neučili. Nevedela som vôbec ako na to.

Trápilo ma to. Bola som frustrovaná. 🙁 Sedela som nad knihami celé hodiny, ale vôbec to nebolo efektívne a akosi ma to ani nebavilo. Ako sa mám učiť, aby som si to pamätala?

4/5: Dnes už viem, ako sa správne učiť...

      Zlom nastal, keď som si naplno uvedomila svoje prednosti a dary. Zistila som, aký typ učenia mi najviac ako kreatívnemu človeku, vyhovuje a učenie sa pre mňa postupne stalo radosťou! 🙂 

     Prišla som na to ako sa mám správne učiť. Videla som v škole ako mi kreslenie a maľovanie vecí pomáha. Pomohlo mi to dokonca aj počas vysokej školy. Učiť sa tak, aby som svoje prednosti využila čo najviac - mi pomáhalo celé roky.

Učenie ma začalo neskutočne baviť a chcela by som to preniesť aj do svojho okolia a pomôcť snílkom a kreatívnym deťom. Naviesť ich na to, ako sa majú správne učiť a využiť to, že ich tak baví kreslenie, maľovanie a výtvarné činnosti.

5/5: Čo ponúkam 🙂

     Na mojich stránkach môžete nájsť anglické omaľovánky, ktoré som vytvorila, aby pomohli Vašim deťom zapamätať si angličtinu zábavným spôsobom. Nebojte sa podporiť deti v tom, čo im najviac ide.

     Ak máte pocit, že Vaše dieťa rado kreslí a tvorí – môže to využiť k tomu, aby sa zlepšilo v angličtine. V mojom ebooku nájdete návod, ako správne využiť anglické omaľovánky na to, aby sa Vaše deti učili angličtinu efektívne. 🙂

Omaľovánky pre malých umelcov 🙂

v Ebooku nájdete:

  • Návod ako správne využívať omaľovánky pri učení angličtiny.
  • Ako správne deti namotivovať, aby bola angličtina ich miláčikom.